Bestyrelsen

  • Agnete Troensegaard, Gammelgabvej 50
    Formand
  • Ellinor Vestermark, Gravensbjergvej 13
    Kasserer
  • Jens Sherman Christensen, Gammelgabvej 58
    Sekretær
  • Gerhard Dethlefsen,Gravensbjergvej 3
    Bestyrelsesmedlem
  • Heidi Stokholm, Gravensbjergvej 1
  • Bestyrelsesmedlem
  • Anette Hansen Gravensbjergvej 2A
    1. Suppleant
  • 2. Suppleant

Bestyrelsesmedlemmerne vælges for en toårig periode:

Bestyrelsen (formanden) kan kontaktes via e-mail:
kontakt@gravensbjerg.dk

Bestyrelsens arbejde i årets løb:

Bestyrelsen, der vælges for en 2-årig periode, indkalder den 2. lørdag i maj til den årlige Generalforsamling og strandrensning. Formanden deltager også i løbet af året i 1) et Dialogmøde i Varde kommune i september sammen med alle Kommunens Grundejerforeninger, 2) i et lille fællesmøde i september med nabo- grundejerforeningerne og 3) i et stort fællesmøde i februar for alle Grundejerforeninger i kommunen.

Bestyrelsen mødes for at fastlægge dagsorden for Generalforsamlingen og ellers ekstraordinært, hvis det er nødvendigt.