- Agnete Troensegaard, Gammelgabvej 50
Formand
- Ellinor Vestermark, Gravensbjergvej 13
Kasserer
- Jens Sherman Christensen, Gammelgabvej 58
Sekretær
- Gerhard Dethlefsen,Gravensbjergvej 3
Bestyrelsesmedlem
- Heidi Stokholm, Gravensbjergvej 1
- Bestyrelsesmedlem
- Anette Hansen Gravensbjergvej 2A
1. Suppleant
- 2. Suppleant
Bestyrelsesmedlemmerne vælges for en toårig periode:
Bestyrelsen (formanden) kan kontaktes via e-mail:
kontakt@gravensbjerg.dk
Bestyrelsens arbejde i årets løb:
Bestyrelsen, der vælges for en 2-årig periode, indkalder den 2. lørdag i maj til den årlige Generalforsamling og strandrensning. Formanden deltager også i løbet af året i 1) et Dialogmøde i Varde kommune i september sammen med alle Kommunens Grundejerforeninger, 2) i et lille fællesmøde i september med nabo- grundejerforeningerne og 3) i et stort fællesmøde i februar for alle Grundejerforeninger i kommunen.
Bestyrelsen mødes for at fastlægge dagsorden for Generalforsamlingen og ellers ekstraordinært, hvis det er nødvendigt.